hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گیلان| تمدید مهلت شرکت در جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان

گیلان| تمدید مهلت شرکت در جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ارسال ۲۰۸ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری این استان، گفت: مهلت ارسال اثر و شرکت در این جشنواره تا ۲۲ دی‌ماه تمدید شد. 

فیروز فاضلی با اشاره به انتشار فراخوان نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان از اواسط آذرماه امسال، اظهار کرد: این جشنواره با توجه به لزوم برجسته‌سازی تلاش عکاسان خبری در رویدادهای مهم مذهبی، رسانه‌ای و اجتماعی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری خانه مطبوعات برگزار می‌شود. او ادامه داد: در این مدت ۲۰۸ اثر از عکاسان خبری استان به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان رسیده است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معرفی کارکرد عکس خبری در رسانه‌ها و نقش مهم رسانه‌ها در ارتقای سطح آگاهی جامعه، افزایش توانمندی‌های شناختی افراد جامعه در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و رسانه‌ای مرتبط در رسانه‌ها را از اهداف برگزاری جشنواره یادشده دانست. فاضلی بیان کرد: این جشنواره در رشته‌های عکس خبری در زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، هنری و مذهبی برگزار می‌شود. او جلوه‌های معنوی زیارت، اربعین و نقش آن در انتقال پیام مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی عاشورای حسینی، نقش رسانه‌ها در پیشگیری از اعتیاد و ریشه‌یابی انحرافات اجتماعی نظیر خشونت‌های خانگی و شیوع بزهکاری، ارتباط سواد رسانه‌ای با حفظ سلامت اجتماعی کودک، خانواده و حقوق شهروندی و فرهنگ عمومی، توسعه و ترویج فرهنگ غدیر و بزرگداشت دهه امامت و ولایت، دفاع مقدس، استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، اقتصاد مقاومتی، استحکام‌بخشی و بازدارندگی بارونق تولید، ورزش، جوانان و امید، حضور حداکثری، تجلی اقتدار و وحدت ملی، سبک زندگی ایرانی، نشاط‌بخشی و امیدآفرینی در جامعه اسلامی را از محورهای جشنواره یادشده دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بر اساس فراخوان جشنواره مهلت ارسال اثر ۱۵ دی‌ماه اعلام‌شده بود، اظهار کرد: مهلت ارسال اثر و شرکت در نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس خبری گیلان تا ۲۲ دی‌ماه تمدید شد. فاضلی خاطرنشان کرد: زمان چاپ اثر نیز باید از ابتدای سال جاری تا دهم دی‌ماه باشد و پدیدآورندگان آثار می‌توانند در هر محور، حداکثر پنج اثر انتشاریافته در نشریات مکتوب و مجازی دارای مجوز را در فاصله زمانی تعیین‌شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. او اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود می‌توانند به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرس gilan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد